You are here:

Obsługa klienta

Realizacja zamówienia

Państwa zamówienie realizujemy zwykle w ciągu 24 godzin (maksymalnie do 2 dni roboczych).

Do tego należy dodać czas transportu towaru, który zajmuje zwykle 1-2 dni robocze.

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przelewem na telefon Blik, realizacja zamówienia może ulec wydłużeniu do czasu zaksięgowania przelewu na naszym koncie.

Aktualny status zamówienia można sprawdzić w zakładce “Zamówienia” po zalogowaniu na swoje konto w sklepie. Informujemy także mailowo o każdej zmianie statusu Państwa zamówienia.

Koszty dostawy

Paczkomat InPost

18 zł

Kurier InPost

20 zł

Metody płatności

1. Przelew tradycyjny na konto bankowe w ING:

Numer konta: 78 1050 1331 1000 0092 0771 5286

Dane do przelewu:

Blum Alina Wodarska

ul. Pokoju 11a/2,

41-709 Ruda Śląska

 

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

2. Przelew BLIK na numer telefonu

Numer telefonu do przelewu: 794 644 222

W tytule przelewu prosimy o podanie numeru zamówienia.

3. Płatność przy odbiorze osobistym zamówienia

Możesz zapłacić przy odbiorze osobistym zamówienia gotówką lub przelewem na telefon BLIK.

4. Płatność online iMoje

Serwis umożliwia płatności kartami płatniczymi, BLIK-iem, czy przy użyciu szybkich przelewów bezpośrednich z kont wielu polskich banków.

Zwroty i reklamacje

Masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania jakichkolwiek przyczyn. Wypełnij formularz zwrotu, włóż go do przesyłki wraz z towarem i wyślij na adres naszej siedziby:

Blum Alina Wodarska
ul. Pokoju 11a/2, 41-709 Ruda Śląska

Jeśli towar posiada wady i chciałbyś zgłosić reklamację, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.